Porter des colllants uniques // Wear unique tights

Aujourd'hui j'ai juste envie de parler d'une marque de collants que j'affectionne tout particulièrement : 
Today I felt like talking about a brand of tights I especially love :


Les Queues de Sardine


J'ai d'ailleurs fait l'acquisition de la paire Fracture Ouverte en noir à Black Block pendant les soldes.
I actually bought the black pair Fracture Ouverte at Black Block during the sales.


Petit aperçu de la collection Printemps/Eté 2011 :
Small overview of the Spring/Summer 2011 collection :

Kraken 

Odessa 

Orbi 

Selenites 

Sisifo 

Zora


J'ai un petit faible pour Odessa et Orbi. Le seul petit hic, c'est le prix un peu élevé : environ 40 euros. Mais pour l'originalité et la qualité je dis OUI.
I have a soft spot for Odessa and OrbiThe only small problem is the price a bit steep - about 40 euros. But for originality and quality I say YES.

2 comments:

  1. Nice new blog babe! I'm proud of you, my very own hotpocket of delight :p 'Orbi' is wicked... very TRONesque. 'Fracture Ouverte' is also very cool.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment ;)